Hoe verloopt de bestelling?
Zodra je bij ons een bestelling hebt geplaatst gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Wanneer we onverhoopt iets moeten nabestellen zullen we je informeren over de levertijd. Onze voorkeur gaat er altijd naar uit om alles in 1x op te sturen. Wel zo duurzaam!
Nadat we jouw producten hebben verzameld en ingepakt wordt het verzendlabel geprint en ontvang jij een mail met daarin de track & trace code van DHL. Vanaf dat moment kun je jouw bestelling volgen in het verdere verzendproces bij DHL. Daarna ronden we de bestelling af in ons systeem en ontvang jij daar nog een mailbevestiging van.
Afhankelijk van de drukte bij DHL ontvang je het brievenbuspakje vaak al de volgende dag. Bestellingen in het weekend worden vaak pas op dinsdags bezorgd. Het voordeel van een brievenbuspakje is dat je er niet speciaal voor hoeft thuis te blijven. Echter soms zijn de producten te groot en dan wordt het als pakket verzonden. Via de track & trace code kun je dit volgen en DHL verstuurt mails over de verdere verzending.
Wat is Mollie?
Wij van Bijenwasdoek.nl maken voor de betalingen in onze webshop gebruik van de services van Mollie. Op de website van Mollie is het volgende te vinden:
Mollie is een Payment Service Provider (PSP) die online betalingen
voor bedrijven verwerkt. Koop je als consument iets online bij een van
onze klanten? Dan zorgen wij dat jouw geld veilig van je bank naar de
webshop gaat. Wij regelen het betalingsproces voor de webshop. Daarom
zie je soms Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift.
Webshop opzoeken
Weet je niet meer waar je een aankoop hebt gedaan? Vul dan ons formulier in voor de naam en contactgegevens van de webshop. Neem contact op met de webshop bij vragen over je bestelling.
Welke betaalmethodes bieden wij aan
- iDeal (Nederland)
- SEPA overboeking (SEPA-zone)
- PayPal (Wereldwijd)
- Klarna Achteraf Betalen
- Bancontact (België)

iDEAL is alleen in Nederland te gebruiken als betaalmethode en is ook de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Je kiest iDeal en daarna de bank waar je jouw eigen betaalrekening hebt. Via een vertrouwde verbinding log je in en kun je de betaling die klaar staat goedkeuren. Daarna is de betaling geslaagd en wordt jouw bestelling verder afgerond en verstuurd.

SEPA staat voor Single Euro Payments Area, oftewel één Europese betaalmarkt. Betalen via SEPA-overschrijving is een vertrouwde en veilige manier om online aankopen te betalen. De Europese Unie heeft de SEPA-standaarden ontwikkeld om overboekingen van euro’s te stroomlijnen, de IBAN standaard. Voor consumenten bestaan de voordelen van SEPA uit een grote, internationale toegankelijkheid van winkels, snelle transacties en lage transactiekosten.

PayPal is een simpele en veilige online betaalmethode. Om te starten met PayPal hoef je alleen je creditcard of bankrekening aan je account te linken. Wanneer je wilt betalen, log je in op je account en keur je het bedrag goed. PayPal biedt online kopersbescherming. Heb je je aankoop niet ontvangen? Dan krijg je het betaalde bedrag volledig teruggestort.

Met Klarna betaal je je aankopen achteraf. Deze optie is beschikbaar voor klanten in Nederland, Duitsland en België. Nadat de goederen zijn verzonden krijg je dertig dagen de tijd om te betalen. Afspraken over uitgestelde betaling maak je rechtstreeks met Klarna. Aan deze betaaloptie zijn extra kosten verbonden, zoals staan vermeld tijdens het afrekenen.
Let op: Indien er geen betaling wordt ontvangen, stuurt Klarna eerst een herinnering waarin de openstaande factuur wordt vermeerderd met administratiekosten. Is er na het verstrijken van de betalingstermijn nog een openstaand bedrag dan wordt hiervoor een incassobureau ingeschakeld.

Bancontact is de meest populaire online betaalmethode in België. Bancontact betalingen worden afgerond in je eigen internetbankieromgeving.
Heb je vragen of wil het niet helemaal lukken met de bestelling of de betaling?
Stuur even een mailtje naar info@bijenwasdoek.nl of app naar + 31 (0)6 3099 4014, dan lossen we het samen op.